Levi's Burgers rebranding - HOT TOPIC
huur onze studio voor jouw project
low waste food studio

Levi’s Burgers rebranding

Carte blanche, the gift that keeps on giving 

Wij deden het het afgelopen jaar een paar keer, voor de foto’s van ons trouwfeest, voor de copy op onze website en zelfs voor de verbouwing van ons huis: carte blanche geven aan het creatief volk dat ermee aan de slag ging. En we hebben er nog geen seconde spijt van gehad.

‘Carte blanche geven’ wil niet zeggen dat het resultaat je niet kan schelen. Het wil ook niet zeggen dat je geen input geeft, of feedback. Het gaat over je vraag duidelijk formuleren, en  je best doen om niet meer in te vullen dan strikt nodig is.

Dit voorjaar kregen we zelf zo’n klant op ons bord—of we ‘t gemanifesteerd hadden, laat ik properkes in het midden.



Levi’s Burgers: “Het moet over ONS gaan, maar zonder ons gezicht te tonen”

Al tien jaar lang serveert Levi’s Burgers in hartje Zottegem de beste burgers en de tijd van je leven. Het duo achter de zaak heeft er een restaurant en een burgershop van gemaakt met bergen persoonlijkheid. Denk aan: Tarantino, bruine kroeg meets diner, lekker en méér dan genoeg. Het was tijd om die reputatie ook ver buiten Zottegem duidelijk te maken.

We doken in de merkcreatie, en kwamen terug boven met een nieuw logo, een verse website, video en fotografie in onze studio én in het restaurant. En dat alles, jawel, met carte blanche. In riante porties, beetje zoals hun burgers (heb je de foto’s al gezien? En gewazed hoe druk het nu op de baan is? Same.)

We tonen je graag het resultaat.



Een shoot ter plaatse, de tijd van óns leven

Samen met fotografe Liz en videograaf Casi trok ik naar Zottegem. Eigenaars Levi en Jana zorgden voor een bende vrienden. We startten de shoot in de namiddag, toen de zaak leeg was tussen twee shifts door. We gingen door tijdens de avondservice, die zorgde voor de warme sfeer van een goed draaiende boîte. We documenteerden de hele ervaring, van aperitief op het terras, over burgers op tafel tot een gezapig napraatdrankje. Er was de echte actie in de keuken, de cowboybotjes achter de toog en de geweldige muurdecoratie. Het resultaat toont hoe je massa’s persoonlijkheid kan uitstralen zonder zelf in beeld te moeten komen.


De shoot was wel spannend, maar het gebeurde allemaal zo vlot. Altijd leuk en geruststellende om de professionals aan het werk te zien! 😉 De theatrale vs de donkere sfeer is heel goed vertaald in de foto’s. Dit was al van bij het moodboard merkbaar.
— Jana & Levi

Een studioshoot met toeters en bellen

Een paar dagen na de restaurantshoot verzamelden we in de Hot Topic studio voor product shots, met evenveel bakken stijl. We werkten met 5 modellen en brachten elk menu-item on brand in beeld. Met tafelkleedjes, borden, muurbekledingen, takeawayverpakkingen, kledij en meubilair: ik liep rond in mijn eigen dromen als stylist—de volledige 30.000 stappen per dag.

We shootten 4 dagen, met 36 beelden als resultaat: een geweldige databank voor website en socials, zodat ze bij Levi’s vollen bak kunnen communiceren.

 

En ook nog: een logo en website (maar wel voor de laatste keer)

We trokken de merkcreatie bovendien door in een update van het logo, in takeawayverpakkingen, in een heerlijke websitelayout en menukaarten. En dat was ineens ook een prachtige afsluiter. Want we beslisten een paar maand geleden dat onze focus vanaf nu enkel op fotografie en video zal liggen. Maar niet getreurd: als grafisch werk deel uitmaakt van jouw vraag aan ons, dan zoeken we graag mee naar de juiste ontwerper voor jouw totaalplaatje. We kennen er wel een paar ♥️.

 

BEST LOGO EVER! En zo veel complimenten gekregen! En de website is helemaal hoe we het wilden, maar zelf nooit konden.

Algemeen gesproken ervaarden we een zeer strakke opvolging. De timing bij alle aspecten verliep 100% zoals op voorhand aangegeven en alles mooi gespreid waardoor we zelf genoeg tijd hadden om de nodige input te geven, maar ook kregen we doorheen het volledige proces regelmatig resultaten te zien.

— Jana & Levi





Zin in foto’s of video’s van jouw merk, mét carte blanche?

Laat ons dan eens kennismaken

 

Je eerst goed voorbereiden?

Download de brochure